پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع)

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگوی معرفتی و بصیرتی برای جوانان امروز است، گفت: آن بزرگوار با ولایت مداری، شجاعت و بصیرت در مقابل دشمنان ایستادند و جان خویش را در دفاع از دین فدا کردند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با تبریک میلاد فرخنده حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگویی والا برای جوان امروز است و جوانان می توانند با تاسی از ایشان در ابعاد مختلف زندگی مسیر درست و مستقیم را تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع) از لحاظ اخلاقی الگویی ناب برای جوانان هستند، خاطرنشان کرد جوانان باید از صبر و اخلاق حسنه ایشان الگوبرداری کنند و درس حریت، شجاعت، آزادگی، جوانمردی، بصیرت و ولایت مداری را از آن حضرن بیاموزند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد ادامه داد: در تاریخ و روایات آمده زمانی که امام حسین (ع) وعده شهادت را در کاروان ظهر عاشورا دادند، علی اکبر(ع) فرمودند  " از مرگ هراسی نداریم" و اوج شجاعت خود را به نمایش گذاشت.

استاد حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگوی معرفتی و بصیرتی برای جوانان امروز است، افزود: آن بزرگوار با ولایت مداری، شجاعت و بصیرت در مقابل در مقابل دشمنان ایستادند و جان خویش را در دفاع از حریم دین فدا کردند.

حجت الاسلام شمسی فر در پایان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، بیان داشت: طلاب و دانشجویان جوان باید با شرکت گسترده در این انتخابات سرنوشت ساز کشور و انتخاب اصلح، نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نمایند و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران  بیافزایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha