جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از شرکت بیش از ۶ هزار نفر در چهلمین دوره مسابقات قرآن خبر داد و گفت: ۵۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان میزبان مهمانان جشن های نیمه شعبان خواهند بود.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، گفت: در جشن های نیمه شعبان، مبلغان و اساتید حوزه، معارف مهدوی، ویژگی های منتظران و ابعاد حکومت جهانی امام زمان (عج) را برای مخاطبان تبیین می کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با نیمه شعبان علاوه بر برگزاری جشن های این روز، تجمع بزرگ منتظران ظهور در امامزادگان استان لرستان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: تجمع منتظران ظهور بصورت همزمان در امامزادگان و حسینیه های شاخص استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: چهلمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و امور خیریه ۲۵ اردیبهشت با شرکت بیش از ۶ هزار نفر در امامزادگان و حسینیه های استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده با بیان اینکه این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ جزء، حفظ کل و معارف اسلامی در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد، افزود: این دوره از مسابقات تا قبل از ماه مبارک رمضان در شهرستان های استان برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان این مرحله به مسابقات استانی قرآن اوقاف و امور خیریه راه می یابند.

اجرای طرح ضیافت الهی در ۵۲ بقعه متبرکه

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان همچنین از برگزاری طرح ضیافت الهی با محوریت انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در امامزادگان استان خبر داد و  یادآور شد: در این طرح برنامه جزء خوانی قرآن بصورت روزانه برای روزه داران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان از برگزاری محافل انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان با حضور قاری مصری در استان خبر داد و گفت:۱۰ محفل انس با قرإن با حضور قاری مصری در شهرستان های استان برای روزه داران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha