جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جوان

حوزه/ امام جمعه خرم آباد، حفظ هویت انقلابی و تقویت روحیه انقلابی گری را از رسالت های جوانان مومن و انقلابی دانست و گفت: نشاط جوان در رشد و تعالی بسوی پروردگار است و آنان باید همواره با انس با قرآن و عبادت این روحیه را حفظ نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، عصر امروز در دیدار با طلاب، جوانان و نخبگان استان لرستان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت:جوانان با در نظر گرفتن شاخصه های مد نطر مقام معظم رهبری به فعالیت و رقابت در عرصه های گوناگون بپردازند.

وی، انگیزه فعالیت و پویایی را از شاخصه های مد نظر مقام معظم رهبری برشمرد و افزود:جوانان با انگیزه علمی، ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می توانند به پیشرفت و توسعه کشور کمک نمایند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه جوانان باید با تلاش و روحیه مقاومت پذیری پیگیر اهداف نظام باشند، بیان داشت: جوان مومن و انقلابی همواره با داشتن تعهد و تخصص به اقتدار روزافزون ایران اسلامی کمک می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه جوانان باید با روحیه خودباوری، خوداتکایی و اعتماد به نفسف استعداد و تلاش خود را جهت دهی کنند، خاطر نشان کرد:جوانان مومن و انقلابی باید با تاسی به شعار «ما می توانیم» در راستای تولید، اشتغال و پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.

وی، صداقت در گفتار، پاکدامنی و رهروی شهدا را از ویژگی های شاخص جوان مومن و انقلابی برشمرد و اظهار داشت:جوانان باید با تاسی به شهدا و حرکت در مسیر ولایت، با بصیرت و دشمن شناسی نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، داشتن خلاقیت،ا بتکار، نوآوری، معرفت و ادب را از دیگر شاخصه های جوان مومن و انقلابی دانست و گفت:استکبار جهانی همواره سعی دارد ذهن جوانان را منحرف کند و ایمان و اعتقاد نسل جوان ما را تخریب نماید.

وی گفت:دشمنان اسلام و انقلاب همواره سعی دارند جوانان مومن و انقلابی را از صحنه مقاومت دور کنند که در این راستا جوانان مومن و انقلابی باید با تحصیل،تهذیب و ورزش این نقشه ها را خنثی نمایند.

امام جمعه خرم آباد، حفظ هویت انقلابی و تقویت روحیه انقلابی گری را از دیگر رسالت های جوانان مومن و انقلابی دانست و افزود: نشاط جوان در رشد و تعالی بسوی پروردگار است و آنان باید همواره با انس با قرآن و عبادت این روحیه را حفظ نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه تلاش برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری از دیگر رسالت های جوان مومن و انقلابی است و گفت:جوانان با تولید علم و مقابله با جنگ نرم در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارند و با انجام فعالیت در صنایع کوچک و زودبازده به تحقق ابعاد شعار سال کمک نمایند.

اشتغال و ازدواج از مهمترین مطالبات جوانان است

حجت الاسلام محمد علی نیا نیز در این مراسم گفت: جوانان سرمایه های رشد و پیشرفت در هر جامعه هستند و هر جا موفقیت و پیشرفتی به دست آمده در سایه اعتماد به جوانان و توانایی های آنان حاصل شده است.

عضو مجمع مشورتی جوانان استان لرستان با بیان اینکه جوانان در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره با پشتیبانی از انقلاب و حضور در صحنه های مختلف نظام، برای حقانیت و آبادانی ایران اسلامی گام برداشته اند، خاطر نشان کرد:امروز نیز مدیران دستگاه های اجرایی و متولیان فرهنگ باید به جوانان و داشته های آنان اعتماد کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز اشتغال و ازدواج از مهمترین مطالبات جوانان است، بیان داشت:برای پویایی و حرکت جوانان مومن و انقلابی در تمام عرصه ها باید حل این مسائل در دستور کار مسئولان و مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha