جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری

حوزه/ حجت الاسلام باقری با اشاره به ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی، آن را تنها راه حل مشکلات کشور دانست و گفت: رئیس جمهور آینده باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی برنامه عملیاتی داشته باشد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه به وظیفه طلاب بسیجی در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: طلاب بسیجی می توانند مبلغ و تبیین کننده نظرات ولی امر مسلمین باشند و با بصیرت افزایی، سعی کنند علاوه بر تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات، به انتخاب اصلح نیز کمک کنند.

مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه  کرمانشاه با بیان این که نامزد ریاست جمهوری باید مهذب باشد، به حاشیه ها نپردازد و وعده های بی پایه و اساس به مردم ندهد، افزود: نامزد اصلح و انقلابی باید در کار اجرایی متخصص و توانمند، مردمی، ارزشی، قانون مدار، ولایت مدار و ... باشد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی، آن را تنها راه حل مشکلات کشور دانست و گفت: رئیس جمهور آینده باید برای عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی برنامه عملیاتی داشته باشد.

این استاد حوزوی بیان داشت: طلاب و اساتید بسیجی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان دارای وظایف بسیار خطیری هستند و باید با مطالعه تاریخ به ویژه تاریخ مشروطه و انقلاب اسلامی و نقش دشمنان، راه های نفود آنها را بشناسند تا عالمانه با تهاجم فرهنگی برخورد کند.

حجت الاسلام باقری در پایان بر لزوم حضور طلاب و روحانیون در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید قبل از ورود به عرصه تبلیغ و رسانه، سطح علمی خود را بالا ببرند و  به تهذیب نفش بپردازند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha