جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم اعتکاف مسجد امام حسن عسکری(ع) قم

حوزه/ مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان در این ناحیه با محوریت مسجد امام حسن عسکری(ع) و حرم امامزاده ناصر(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فرا رسیدن پانزدهم شعبان سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: بر این اساس مراسم ویژه‌ای در بقاع متبرکه ناحیه یک اوقاف شهرستان قم تدارک دیده شده است.

وی افزود: بدین منظور در بلوار پیامبر اعظم(ع) یعنی مسیر حرم مطهر فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران، ایستگاه صلواتی برپا می‌شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه در روز میلاد حضرت قائم(عج) مراسم شاخصی با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مداحی سید مهدی میرداماد در این ناحیه برگزار می‌شود عنوان کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز در مسجد امام حسن عسکری(ع) با محوریت اداره اوقاف ناحیه یک و حرم مطهر امامزاده ناصر(ع) تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: این مراسم ویژه بانوان و آقایان خواهد بود و اطعام برای شرکت‌کنندگان در احیای شب نیمه شعبان هم در نظر گرفته شده است.

آستان امامزاده سید علی(ع) میزبان جشن و احیای شب نیمه شعبان می‌شود

مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) گفت: مراسم جشن و احیای شب نیمه شعبان، پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت در این بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مدرسی با اشاره به خجسته میلاد امام موعود حضرت ولی عصر(عج) ابراز کرد: به همین مناسبت مراسم شب نیمه شعبان در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) با سخنران حجت‌الاسلام احسانی‌فر و مولودی‌خوانی علی حیدری تدارک برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این با توجه به تأکیدات بزرگان مبنی بر احیای شب نیمه شعبان، این مراسم معنوی هم به میزبانی حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) تدارک دیده شده است.

مسئول فرهنگی این بقعه متبرکه خاطرنشان کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان در بقعه متبرکه امامزاده سید علی(ع) با سخنرانی و اجرای حجت‌الاسلام احسانی‌فر از ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha