دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام فرحزاد

حوزه/ خطیب حوزوی گفت: شب نیمه شعبان دعا به اجابت خیلی نزدیک است، امام باقر (علیه السلام) فرمود در شب نیمه شعبان خداوند فضل و رحمت خودش را نثار بنده هایش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در دومین شب از جشن های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران به تبیین فضائل شب نیمه شعبان پرداخت و اظهار کرد: شب نیمه شعبان دعا به اجابت خیلی نزدیک است، امام باقر (علیه السلام) فرمود در شب نیمه شعبان خداوند فضل و رحمت خودش را نثار بنده هایش می کند.

سخنران این مراسم خاطر نشان کرد: شب نیمه شعبان علاوه بر شرافت ذاتی و زمانی که دارا است شب احیای مسلمانان هم است که در این شب عباداتی را انجام دهند تا این که سنتی بین مردم رایج شود که اهمیت این شب را بدانند.

وی با بیان برخی از دعاهای شب نیمه شعبان تصریح کرد:‌ این شب بزرگ برای ما مسلمانان از باور و یقین بزرگی برخوردار است که برای ما این باور را دارد که از گناهان دوری کنیم که همین دوری از گناهان اذن دخول ما را که از اولیای الهی رسیده است را اجابت می کند.

این خطیب حوزوی گفت: طبق احادیث و روایات اهل بیت(علیهم السلام) اگر مردم کارهای خود را طبق خواسته دین الهی انجام دهند و برای فرج مهدی دعا کنند و انتظار فرجش را بکشند خود آن حضرت به استقبال مردم و فرج می آید.

حجت الاسلام  والمسلمین فرحزاد اظهار داشت: تمام عالم بشریت همه منتظر آمدن حضرت صاحب الزمان (علیه السلام) هستند که با آمدن حضرت همه مشکلات دنیای امروز از جمله ظلم و ستم، بدحجابی، بی عدالتی، رشوه، حق الناس همه با آمدن حضرت از بین رود و دنیا را پر از عدل و داد کند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha