سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 415354
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
نمایشگاه امید باران در مدرسه زینبیه کابل

حوزه/ نمایشگاه امید باران از سوی مدرسه علمیه زینبیه، با حضور مقامات دولتی، رهبران احزاب سیاسی، علما و طلاب حوزه های علمیه در کابل افتتاح شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) نمایشگاهی تحت عنوان امید باران از سوی مدرسه علمیه زینبیه، با حضور مقامات دولتی، رهبران احزاب سیاسی، علما و طلاب حوزه های علمیه در کابل افتتاح شد.

به گزارش صدای افغان این نمایشگاه دارای ۹ غرفه به نامهای مکان جهل، فکر درباره موعود توسط تمام مردم جهان، موعود در اسلام، تفکر شیعه در باره موعود، آسیب های قبل ازظهور، زمینه سازی برای ظهور و همچنین ایجاد دولت کریمه می باشد.

در این نمایشگاه چالش های زمان، مدعیان دروغین ظهور، وقت ظهورآن حضرت، و دولت کریمه به شکل تجسمی به نمایش گذاشته شده است.

آیت الله سید حسین ساجدی مدرس حوزه علمیه کابل در افتتاحییه این نمایشگاه گفت: همه مردم جهان در انتظار منجی و تشنه عدالت سراسری هستند تا در زیر سایه حکومت عدل و داد از بدبختی های زمان نجات یابند.

وی با ابراز اینکه ظهور وعده ای الهی است که بشارت آنرا تمام پیامبران الهی داده اند، افزود: ظهور منجی در آخر الزمان از مسلمات و جزء اعتقادات و باورهای مسلمانان به شمار می رود.

آیت الله ساجدی با اظهار اینکه این نمایشگاه فلسفه مهدویت و انتظار ظهور را به صورت تجسمی و زبان تصویر بیان می کند، افزود: تنها با ترویج فرهنگ مهدویت و حرکت به سوی اصلاح طلبی و ظلم ستیزی می توان زمینه ظهور را فراهم کرد.

این عالم دینی ادامه داد: چنین نمایشگاه هایی می تواند تاثیر خوبی بر آگاهی نسل جدید از دکترین مهدویت و فلسفه انتظار ظهور داشته باشد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه امید باران تا ۱۰ روز دیگر به روی بازدیدکنندگان در مدرسه علمیه زینبیه کابل باز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha