جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرکز تحقیقات کامپیوتری نور

حوزه/ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با ۱۵ اثر جدید در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است.

سید مرتضی سجادی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با نرم افزارها و محصولات علمی و فرهنگی و تبلیغی و ترویجی و پژوهشی جدید خود پای به نمایشگاه سی ام کتاب تهران گذاشته است.

وی افزود: این مجموعه متکفل تولید نرم افزارهای جامع و کاربردی و پروژه های عظیم علمی و تحقیقاتی حوزه و عرصه دین است که خوشبختانه در سالهای اخیر تولیدات فاخر این مجموعه حوزه علمیه شیعه را در این عرصه به یکی از پیشتازان بسترسازی پژوهش در منابع اسلامی مبدل کرده است.

مسئول اجرایی نمایشگاه های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بیان کرد: غرفه مرکز تحقیقات با 15 نرم افزار جدید پای نمایشگاه کتاب گذاشته است که از جمله آنها می توان به فرهنگ اصطلاعات علوم، رجال شیعه، کتابخانه احادیث فریقین، لوح محفوظ، کتابخانه میراث مکتوب، تراجم و کتابشناسی(نسخه ۳)، کتابخانه جامع حج، نرم‌افزار عقیله، آثار علامه محمد تقی جعفری و  نرم افزار چند رسانه‌ای عشق و عطش اشاره کرد.

سجادی اظهارکرد: بازدید علاقه مندان از این غرفه مطلوب بوده است و مشخص است که مسئولان نیز تلاش کرده اند که مشکلات ساختاری در این نمایشگاه را مرتفع سازند و زمینه بهتری برای حضور علاقه مندان در این نمایشگاه به خصوص غرفه های دینی فراهم کنند و غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نیز با 25 درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان به پژوهش های دینی قرار می دهد.

وی گفت: در کل آثار این غرفه در نمایشگاه سی ام کتاب تهران بیش از 250 اثر است که امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با محصولات زیربنایی و زیرساختی زمینه سهولت پژوهش های دینی را در میان طلاب و پژوهشگران عرصه دین فراهم کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha