دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موسسه فرهنگی دارالعرفان

حوزه/ همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مرکز نشر موسسه فرهنگی دارالعرفان تحت اشراف استاد حسین انصاریان، برای دهمین سال پیاپی، با بیش از یکصد اثر ارزشمند حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مدیر مرکز نشر موسسه در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت رویدادهای فرهنگی از جمله نمایشگاه بین المللی کتاب اظهارداشت: يكی از شاخصه های ارزيابی رشد، توسعه و پيشرفت فرهنگی هر كشوری در عصر حاضر ميزان مطالعه و كتاب خوانی مردم آن مرز و بوم است و كشور تاريخی ما ايران اسلامی نيز از قديم الايام تاكنون با داشتن تمدنی چندهزارساله و مراكز متعدد علمی، فرهنگی، كتابخانه های معتبر، حضور علما و دانشمندان بزرگ با آثار ارزشمند تاريخی سرآمد دول و ملل ديگر بوده و در عرصه فرهنگ و تمدن جهاني همانند خورشيدی تابناک همچنان مي درخشد.

علی ابوالقاسمی افزود: چه كسي است كه در دنيا با دانشمندان فرزانه و نام آور ايرانی همچون ابوعلی سينا، ابوريحان بيرونی، فارابی، خوارزمی و... و شاعران برجسته نظير سعدی، حافظ، فردوسي، مولوی و... آشنا نباشد و در مقابل عظمت آنها سر تعظيم فرود نياورد؟ آيا وجود اين بزرگان، مايه فخر و مباهات هر ايرانی نيست؟!

وی ادامه داد: تمام این افتخارات ارزشمند، برگرفته از ميزان شور و علاقه فراوان ملت ما به فراگيری علم و دانش از طريق خواندن و مطالعه منابع و كتاب های گوناگون است، به شكرانه الهی تاريخ و گذشته ما هميشه منير و پربار مي باشد.

مدیر مرکز نشر موسسه فرهنگی دارالعرفان در ادامه به حضور پر افتخار این انتشارات اشاره کرد و افزود: این مرکز در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از یکصد اثر که 20 عنوان آن جدید و برای اولین بار می باشد حضور پیدا کرده است.

ابوالقاسمی بیان داشت: « اسلام دین آسان »، « همتایی حق و علی(ع)»، « عبودیت و دینداری در سایه قرآن »، «جایگاه انسان در نظام آفرینش»، «عناصر شخصیت انسان»، «گوهر شکیبایی»، « تمرین بندگی» و.. از جمله این عناوین می باشد.

گفتنی است، غرفه انتشارات موسسه فرهنگی دارالعرفان به نشانی « سالن A3، راهرو 2، غرفه 15»،  تا 23 اردیبهشت همه روزه از ساعت 10 صبح تا 20 شب، میزبان علاقه مندان و دوستداران آثا استاد انصاریان می باشد.

ارتباط با ما؛

@www_erfan_ir ؛ نشانی ما در تلگرام

 ؛ نشانی ما در اینستاakhlagh_erfan

 ؛پایگاه اطلاع رسانیhttp://www.erfan.ir

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha