جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان گفت: تا زمانی که ملت فلسطین آواره باشند، ثبات در خاورمیانه محقق نمی شود و کشورهای اتحادیه اروپا نیز باید از ملت آواره فلسطین حمایت کنند تا بتوانند کشور و حکومت مستقلی تشکیل دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»  به نقل از النشرة لبنان، روز گذشته ماریان الکساندر سفیر اتریش در لبنان با آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان دیدار کرد و با ایشان درباره روابط لبنان و اتریش و راه های تقویت آن و همچنین گفتگوی ادیان بحث و گفتگو کرد.

آیت الله قبلان نیز ضمن خوشامدگویی به سفیر اتریش برای او آرزوی موفقیت کرد و اظهار امیدواری کرد بتواند در راستای تقویت روابط دو کشور و افزایش همکاری ها موفق باشد.

ایشان تاکید کرد: مساله فلسطین زمانی حل می شود که آوارگان فلسطینی به کشور خود بازگردند و کشور مستقلی آنها تشکیل شود، زیرا تا زمانی که ملت فلسطین آواره باشند، ثبات در خاورمیانه محقق نمی شود و کشورهای اتحادیه اروپا نیز باید از ملت آواره فلسطین حمایت کنند تا بتوانند کشور و حکومت مستقلی تشکیل دهند.

رییس مجلس اعلای شیعی لبنان ادامه داد: انسان خلیفه خدا بر روی زمین است و از این رو تمام کشورها باید برای بالا بردن جایگاه انسان تلاش کنند و اجازه ندهند به انسان ها ظلم شود و زمینه ای را فراهم کنند تا به انسان ها خدمت شود و فقر و ظلم و گرسنگی و بیماری از بین برود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha