جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام خمینی

حوزه/ معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان ‌شرقی، از اعزام ۴۰ طلبه به مدارس شهر تبریز و اجرای طرح «یادآوران امام» به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خبر داد.

طاهر علمی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، تبلیغ و ترویج اندیشه امام خمینی(ره) را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: ۳۲ساعت دوره ضمن خدمت آموزشی با عنوان «تربیت سیاسی» جهت آشنایی با اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) ویژه کارکنان این اداره کل برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی همچنین تاکید کرد: ۴۰ طلبه به نواحی پنجگانه آموزش و پرورش شهر تبریز اعزام شده اند و در این راستا طرح «یادآوران امام» با شرکت ۴ هزار دانش آموز برگزار می ‌شود.

وی همچنین برپایی نمایشگاهی از آثار و اندیشه های امام خمینی(ره)، ساخت فیلم کوتاه، انتشار مجله و روزنامه دیواری، سرود، هنرهای نجسمی و تهیه تندیس،خاطره نویسی و شعر خوانی و... در مورد زندگی و آثار و اندیشه های امام خمینی(ره) را از جمله برنامه های بزرگداشت قیام ۱۵خرداد و سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در این استان برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha