جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان با بیان اینکه شهداء شیفته پست و مقام نبودند، گفت: عاشقان خدا در دفاع مقدس هر جا که بوی شهادت می آمد، پیشقدم می شدند و هرجا هم قرار بود پست و مقامی به آنها داده شود، عقب نشینی می کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در دیدار با مسئول بسیج کارمندی کشور و اعضای ستاد اجرایی برگزاری کنگره سراد شهید جهادگرحاج علی فارسی  فرمانده پشتیبانی و مهندسی  جنگ جهاد سازندگی استان اصفهان، به تفاوت فناشدن در راه خدا و رسیدن به ثروت و مال دنیا اشاره کرد و گفت: هیچ کس از طریق دنیا طلبی و تجارت و داد و ستد خدایی نمی شود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ همیشه تفکر شهادت طلبانه ماندگار بوده است، ابراز داشت: هرملتی که تفکر شهادت طلبانه داشته باشد هیچ ابرقدرتی نمی تواند آن ملت را تحت سلطه  و بندگی خود قرار دهد.

عضو خبرگان رهبری، با بیان اینکه در فرهنگ اهل بیت(ع) فنای فی الله وجود دارد و فنا عامل بقاست گفت: دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جنگ تحمیلی نابرابر، علی رغم تمام حمایت هایی که دنیا ازصدام کرد، به خاطر فرهنگ شهادت طلبی رزمندگان بود.

وی با بیان اینکه شهداء شیفته پست و مقام نبودند، افزود: عاشقان خدا در هشت سال دفاع مقدس هرجا که بوی شهادت می آمد، پیشقدم می شدند و هرجا ک قراربود پست و مقامی به آنها داده شود، عقب نشینی می کردند.

امام جمعه کاشان، استقبال از شهادت را دلیل اصلی عصبانی شدن استکبار از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: استقبال از شهادت علت اصلی استلال کشور است.

وی، با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ خداشناسی  جامعه اسلامی، اظهار کرد: زمانی جامعه ما خصوصا جوانان از نظر معرفتی  ومعنوی به جایگاه بالا خواهند رسید که عاشق خدا شوند و کسی عاشق خدای متعال شود از هیچ کس نمی ترسد.

آیت الله نمازی در ادامه سند 20 30 را مخالف اسلام دانست و گفت: آزاد بودن آموزش مسائل جنسی از طریق دروس آموزش وپرورش از مهمترین مفاد این سند می باشد.

درابتدای این دیدار، عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با ارائه گزارشی پیرامون برگزاری کنگره سردارجهادگر حاج علی فارسی، به عشق وعلاقه خاصی که این شهید در دوران جوانی به روحانیت وعلمای دینی داشت اشاره کرد وگفت: این سردارشهید، قبل از انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) پس از ترک خدمت سربازی، به انقلابیون  پیوست و بعد از پیروزی انقلاب هم هسته مرکزی جهادسازندگی را جهت کمک به محرومین و روستاها در کاشان تشکیل داد و پس ازآغاز جنگ تحمیلی به صورت واقعی به عنوان فرمانده پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان اصفهان، ستاد کمک رسانی  به مناطق جنگی را راه اندازی کرد ود بیست ویکم سال 65 در منطقه عملیاتی  کربلای 5 به شهادت رسید .

لحظه لحظه زندگی جانبازان شهادت است

آیت الله نمازی همچنین دردیدار با جانبازان 70 درصد شهرستان کاشان، شهداء،  جانبازان و آزادگان را سند مظلومیت  شیعه و ملت ایران دانست  و گفت: لحظه لحظه زندگی جانبازان شهادت است

وی ادامه داد: هرچند بعضی از مسئولان نسبت به ادای دین به جانبازان گاهی کوتاهی و سهل انگاری می کنند، ولی امیدواریم مسئولین رفع مشکلات شما عزیزان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

عضو خبرگان رهبری، افزود: طی ملاقاتی  که با مقام معظم رهبری داشتیم از ایشان دعوت کردم تا با سفر به شهرستان کاشان جهت دیدار با روحانیون، جانبازان، خانواده معظم شهدا و دیگر اقشار جامعه، فرصت مناسبی را برای  این شهرستان متظور فرمایند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha