پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حمایت از شیخ عیسی قاسم

حوزه/ نویسنده عربستانی گفت: این یک اشتباه فاحش است که مردم بحرین در برابر حکم صادر شده علیه شیخ عیسی قاسم احساس آرامش و امنیت کنند، زیرا این اقدام نظام در واقع توطئه ای دارای ابعاد خطرناک برای هدف قرار دادن شیخ عیسی قاسم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یحیی بخیت نویسنده اهل عربستان حکم صادر شده از سوی دادگاه بحرین علیه شیخ عیسی قاسم را دارای ابعاد خطرناکی دانست که پیامدهای آن دامنگیر نظام آل خلیفه خواهد شد، گرچه نظام تلاش کرد این حکم را در یک قالب سبک و همراه با تخفیف صادر کند.

وی افزود: نظام بحرین به خوبی می دانست که هرگونه حکم شدید علیه شیخ عیسی قاسم با واکنش شدید مردم روبرو خواهد شد و احتمال تکرار قیام مردمی سال 2011 و سرنگونی نظام وجود دارد؛ چراکه در سال 2011 اگر دخالت و کمک بیگانگانی همچون عربستان نبود نظام آل خلیفه سرنگون شده بود.

بخیت ادامه داد: ترس شدید نظام از واکنش مردمی و دگرگون شدن اوضاع در بحرین باعث شد نظام مجبور شود از صادر کردن حکمی با فوریت اجرا خودداری کند و البته حکم فعلی را نیز نباید ناچیز دانست، بلکه این حکم نیز نشان از خباثت آل خلیفه دارد، چون آنها می خواهند این گونه وانمود کنند که نظام در برابر مردم عقب نشینی کرده و از محاکمه و مجازات فوری شیخ عیسی قاسم صرف نظر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم بحرین به خیانت و فریبکاری نظام بحرین عادت کرده اند و به خوبی می دانند که چاره ای جز ایستادگی و مقاومت در برابر اقدامات نظام ندارند.

نویسنده عربستانی گفت: این یک اشتباه فاحش است که مردم بحرین در برابر چنین اقداماتی احساس آرامش و امنیت کنند، زیرا این اقدام نظام در واقع توطئه ای دارای ابعاد خطرناک برای هدف قرار دادن شیخ عیسی قاسم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha