یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طرح هر شب یک مسجد

حوزه/ طرح هر شب یک مسجد" در راستای اطعام محرومان و حامی یابی با کمک های مالی و معنوی، ماه مبارک رمضان، در کرمانشاه برگزار می شود.

غلامرضا نصوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح " هر شب یک مسجد" در ماه مبارک رمضان، در راستای اطعام محرومان و حامی یابی با کمک های مالی و معنوی، گفت:  امسال همچنین به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد اجرای طرح " هر سازمان، میزبان یک سفره مهربانی" در ماه ضیافت الهی با هدف دستگیری از خانواده های ضعیف و کم درآمد خواهیم بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد (ره) کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از طرح هایی که توسط کمیته امداد امام (ره) اجرا می شود؛ طرح "هر کارمند یک حامی یتیم" است. در این طرح حامیان می توانند با پرداخت ماهیانه 30 هزار تومان یک یتیم را تحت حمایت خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: یکی از طرح هایی که هر سال توسط خیرین کرمانشاهی انجام می گیرد، کمک به آزادسازی زندانیان غیرعمد است که این طرح تاکنون باعث آزادسازی صدها زندانی  شده است.

نصوری اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران در رمضان سال گذشتته بیش از 2 میلییارد و 62 میلیون تومان کمک در قالب اطعام و افطار، طرح مفتاح‌الجنه، حامیان مولا و زکات فطره به نیازمندان پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان جامعه بدون مساعدت و همکاری آحاد مردم نوع دوست و خیر امکان پذیر نخواهد بود، عنوان کرد: بیش از 26 میلیارد ریال کمک مردمی از خیرین استان در رمضان سال 95 جمع‌آوری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha