سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله العظمی وحید در دیدار رئیس  جمهور

حوزه/ حضرت آیت الله وحید خراسانی عصر امروز در دیدار رئیس جمهور بر اهتمام به امور دینی و مذهبی مردم تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله  وحید خراسانی، عصر امروز  در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و هيئت همراه دیدار کردند برای توفیق رئیس جمهور  در اداره امور دعا نمودند و سپس با اشاره به آیه شریفه قُولُوا لِلنّاس حُسنًا  گفتند:بر طبق دستور قرآن شريف با مردم دنيا بايد به نحو حسن گفتگو نمود، پروردگار متعال مي فرمايد: «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» «و با مردم، نيكو سخن بگوييد». نه فقط با مسلمين بلکه با ناس و تمام مردم دنيا بايد با زبان حسن و نيکو سخن گفت.

این مرجع تقلید در ادامه افزودند: اين مناصب همانطور که قرآن شريف مي فرمايد گذراست. «وَ تِلکَ الاَيامُ نُداوِلُها بَينَ النّاس»«و ما اين روزها را ميان مردم به نوبت مى‏ گردانيم». تا مي توانيد در اين مدت به امور ديني و مذهبي و خدمت به مردم اهتمام ورزيد. خداوند می فرمايد: « وَأَنذِرْهُمْ يَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِيَ الْأَمْرُ » « و آنان را از روز حسرت بيم ده آنگاه كه داورى انجام گيرد»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عاصی IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    0 0
    از اینکه حضرت آیت الله وحید حفظه الله ایشون را پذیرفتند تعجب میکنم پذیرفتن این آقا یعنی تایید کارهای یعنی تایید 2030 من به عنوان مقلد این مرجع عظیم الشأن برام قابل پذیرش نیست چه جور شده ایشون را به حضور پذیرفتند بسی هزار تعجب