پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی، در گرو تکیه بر توان داخلی و قطع امید از بیگانگان است، گفت: بیگانگان دلسوز ما نیستند و ارمغان آن‌ها چیزی جز چپاول و غارت برای کشورها نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز پیش از ظهر امروز در دیدار شماری از مسئولان اقتصادی استان اظهار داشت: تمام بخش‌های جامعه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تولید داخلی و اشتغال فعالانه وارد عرصه شوند.

وی با بیان اینکه قطعاً باید خودمان به فکر خویش بوده و بیگانگان دلسوز ما نیستند، افزود: ارمغان بیگانگان چیزی جز چپاول و غارت برای هیچ کشوری نیست، ازاین‌رو باید تمام مسئولان و مردم باید در جهت تحقق اقتصادی گام بردارند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جوار حرم مطهر امام رضا (ع)، گفت: شعار سال نقشه راه برای مسئولان نظام، روسای قوا و همه دلسوزان و تصمیم گیران در مدیریت جامعه از سوی رهبری ترسیم شده است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تأکید فراوانی بر اقتصاد مقاومتی دارند تا با تولید داخلی، اشتغال بیشتری ایجاد شود .

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در این راه همراه و پشتوانه نظام بوده و ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنند، بیان داشت: ترویج روحیه انقلابی در بین مردم ایران دغدغه و دل‌نگرانی امروز دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی و استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: امروزه دشمن با فشارها و تحریم‌های ظالمانه خود سعی در اجرای برنامه‌های شوم و ننگینی در کشور دارد، لیکن می‌توان با تکیه بر جوانان متخصص و متعهد و همچنین خصوصی‌سازی درست و اصولی جلوی اهداف شوم دشمنان را گرفت و آن‌ها را مأیوس و ناامید کرد.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش مسئولان در تحقق شعار امسال خاطرنشان کرد: دولت باید با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان زمینه را برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی فراهم کند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha