پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین گفت: انتقال اندیشه‌های امام به نسل آینده که حضور امام را درک نکرده‌اند، انقلاب را بیمه می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: یکی از راه‌های انتقال اندیشه امام خمینی(ره) به نسل آینده، برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و آشنا کردن نسل آینده با سیره زندگی ایشان است.

وی با بیان اینکه امروز بهترین وظیفه ما انتقال مکتب امام به نسل آینده است، افزود: انتقال اندیشه‌های امام به نسل آینده که حضور امام را درک نکرده‌اند، انقلاب را بیمه می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین یکی از رموز موفقیت و رستگاری امت‌ها را ارتباط امت با امام و معرفی شخصیت بزرگان دین دانست و گفت: یکی از راه‌های انتقال اندیشه امام به نسل آینده برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آشنا کردن نسل آینده با زندگینامه امام (ره) است.

وی اظهار داشت: با توجه  به اینکه امسال در ماه مبارک رمضان برنامه  اعزام  به کاروان امام کنسل شده است می‌توان از همان توان در شهر و روستاها استفاده کرده و برنامه‌های فرهنگی پررونق‌تری داشته باشیم و تلاشمان بر این باشد که بیشتر دانش آموزان، نوجوانان و نسل آینده در این مراسم حضور پیدا کنند تا با زندگی و اندیشه امام خمینی(ره) آشنا شوند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: ویژگی‌های بارز ملت پیرو امام این است که در برابر اهل ایمان انسان‌های خاشع و مهربان‌اند؛ اما در برابر کفار نفوذناپذیر، مبارز و اهل جهاد هستند و از سرزنش دشمن نگرانی ندارند و به راهشان ایمان دارند و به این راه ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما جلوگیری از تحریف راه امام و کلام امام است؛ چراکه یکی از مهمترین اهداف دشمنان ما تحریف این راه است و باید با حمایت قاطع از رهبر فرزانه انقلاب، دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha