جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسدالله زاده

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم از برگزاری اردوی آموزشی تابستانه طلاب این مدرسه علمیه «ضیافت رضوان» در استان مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: اردوی تابستانه طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم به مدت 33 روز در شهرستان نکا روستای فریمک استان مازندران در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه تابستانه مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم از تاریخ 27 تیرماه امسال با عنوان «ضیافت رضوان» در استان مازندران آِغاز شده است.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با بیان اینکه برگزاری این اردو تابستانه تا 29 مرداد جاری در مازندران ادامه دارد، گفت: در این طرح اساتید برجسته حوزوی همچون حجت‌الاسلام امینیان طوسی، اسکندری، نعمتی و رضوانی حضور دارند که به طلاب حاضر در این اردو آموزش می‌دهند.

وی اظهار داشت: تعداد 40 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم با استفاده از طبیعت با صفای روستای فریمک به تحصیل دروس تابستانه و همچنین تفسیر، تجزیه و ترکیب قرآن و صحیفه سجادیه می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم خاطرنشان کرد: در این  دوره همچنین کلاس‌های تقویتی صرف و منطق و نحو نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha