جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتشارات قدیانی

حوزه/ انتشارات قدیانی که ناشر برگزیده کودک و نوجوان است با ۴۰۰ اثر دینی و قرآنی که ۱۰۰ عنوان آن از تازه‌های نشر است در نمایشگاه قرآن حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، انتشارات قدیانی، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن بیش از 400 اثر در حوزه دین و قرآن را به مخاطبان گروه سنی خردسالان،‌ کودکان و نوجوانان عرضه کرده است.

از این میان 100 عنوان چاپ اول است که برای نخستین بار به مخاطبان عرضه می‌شود. «از فاطمه به فاطمه» یک کتاب به صورت شعر است که از زبان دختری به نام فاطمه،‌ سروده‌هایی را خطاب به حضرت فاطمه(س) بیان می‌کند.

قصه‌های امام سجاد(ع)، قصه‌های دخترانه که فرازهایی از زندگی حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س) و نرگس خاتون است، از دیگر آثار ارائه شده به شمار می‌آید. همچنین قصه‌های امام هادی(ع) و قصه‌های امام عسکری(ع) از دیگر آثار این انتشارات است.

مجموعه 10 جلدی «خدای ما چه جوریه؟» نیز برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه می‌شود که صفات خدا را به زبان کودکان توضیح می‌دهد. فرهنگنامه «سوره‌های قرآن و سبک زندگی» به زبان روان و ساده، فرازهایی از سوره‌ها و داستان‌های قرآنی را به صورت خلاصه و ساده توضیح می‌دهد. این اثر جزء آثار پرفروش انتشارات قدیانی به شمار می‌رود.

همچنین مجموعه پرسش و پاسخ با نسل نو، اثری است که به پرسش‌های نسل جدید درباره خدا، پیامبر(ص)، اهل بیت(ع)، مرگ، معاد، قرآن، حضرت مهدی (عج) و ... پاسخ می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha