پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ یکی از آثار انتشارات جمال و براق در نمایشگاه قرآن، کتاب «خدا دوست دارد و خدا دوست ندارد» است که ۱۶ آیه قرآن را برای کودکان شرح می‌دهد.

حیدر امیری، مدیر فروش نشر براق و جمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه این دو نشر کارهای مذهبی در حوزه کودک ارائه می‌کنند، گفت: بالغ بر 90 درصد آثاری که این دو انتشارات به چاپ می‌رسانند مذهبی است. همچنین سعی می‌کنیم کارهایی را که برای نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه قرآن ارائه می‌کنیم،‌ جزء آثار تالیفی و گردآوری باشد.

وی با اشاره به این که نمایشگاه قرآن که بعد از نمایشگاه کتاب تهران برپا می‌شود، افزود: اغلب آثاری که در نمایشگاه کتاب تهران ارائه کردیم را در نمایشگاه قرآن عرضه کرده‌ایم. امسال نشر براق نزدیک به 50 اثر مذهبی به نمایشگاه آورده‌ است. همچنین نشر جمال نیز با 40 اثر مذهبی در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

امیری ادامه داد: سعی کرده‌ایم که از فضای فانتزی که در نگارش آثار غیردینی با رنگ و لعاب خاص استفاده می‌شود، برای آثار دینی استفاده کنیم تا کودکان به دنبال آثار خارجی همچون سیندرلا، پو و باب اسفنجی نباشند. در واقع شخصیت‌های ایرانی و مذهبی را با رنگ و لعاب خاص به کودکان ارائه می‌کنیم.

وی به آثار جدید و پرفروش این دو نشر اشاره کرد و گفت: قصه‌های پیامبران که مجموعه‌ای 10 جلدی است، جزء این آثار به شمار می‌آید. همچنین «خدا دوست دارد و خدا دوست ندارد» عنوان مجموعه‌ای است که 16 آیه قرآن کریم را درباره آنچه خدا دوست ندارد و دارد به کودکان ارائه می‌کند.

امیری همچنین از گلایه پدران و مادران درباره عدم مدیریت فرزندانشان در نگهداری از پول یاد کرد و افزود: در همین باره نیز کتابی با عنوان «خدا، پول و بچه‌ها» به قلم حیدری ابهری نوشته شده است که این مهارت را به کودکان آموزش می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha