پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان جنایت تروریستی صورت گرفته در تهران که مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی هدف قرار داده و منجر به شهادت و مجروح شدن شهروندان بی گناه شده را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان جنایت تروریستی صورت گرفته در تهران که مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی هدف قرار داده و منجر به شهادت و مجروح شدن شهروندان بی گناه شده را محکوم کرد.

حزب الله در بیانیه ای خود گفت: این جنایت دوگانه تلاشی بود برای دست یازی به امنیت و استقرار جمهوری اسلامی  ایران و تأثیر گذاری بر موضع ثابت آن در حمایت از جنبش های مقاومت در منطقه و تعرض به موقعیت ایران به عنوان دژ محکم مبارزه با استکبار و تروریست.

حزب الله تاکید کرد: جنایت هایی که تروریست ها در منطقه ما و جهان صورت می دهند، نتیجه طرح ها و برنامه های ویرانگرانه بین المللی است که از سوی رهبران معروف منطقه ای حمایت می شود.

همچنین ادامه داد: قدرت هایی که پشت پرده این گروهک هایی که این اقدامات تروریستی نظامی را انجام دادند، ایستانده اند معروف و مشخص هستند و بر هیچ انسان عاقل و آگاه پنهان نیست. جنایت امروز تهران بازتاب بحران و تنشی است که اخیر در منطقه بوجود آمد.

حزب الله به حضرت آیت الله خامنه ای و ملت شریف ایران و خانواده های شهدا تسلیت گفت و برای مجروحین طلب شفای عاجل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha