پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تاج الدین الهلالی

حوزه/ الهلالی گفت: حال و روز امروز تروریست ها همچون پرنده ای است که سر از تنش جدا شده و خود را به در و دیوار می کوبد و از طرفی حامیان و مؤسسان تروریسم نیز تلاش می کنند شکست های خود را با غبار آلود کردن فضا در ایران بپوشانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی وقوع دو حادثه تروریستی در جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رسیدن جمعی از شهروندان بی گناه ایرانی، مجله الوسطیه قاهره در یادداشتی به قلم تاج الدین الهلالی مدیر مسئول مجله، این اقدام تروریستی را محکوم و تاکید کرد شمارش معکوس برای ریشه کن شدن تروریستها آغاز شده است. ترجمه متن یادداشت بدین شرح است:

تروریسم شکست خورده ایران را تهدید می کند؛ چراکه این تروریسم یک بیماری واگیردار جهانی خطرناک و یک توطئه بزرگ شیطانی است که شر آن همه جا را فرا گرفته و دین و مذهب و زمان و مکان هم نمی شناشد و این روزها عرصه بر او تنگ شده و به بن بست رسیده است و نفس های آخر خود را می کشد و در حال خفه شدن است و شمارش معکوس برای ریشه کن شدن آنها در سوریه و عراق آغاز شده است.

از آنجا که جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان مبارزه و رویارویی با این بیماری کشنده است، از این رو عناصر تروریست از گذشته تلاش کرده اند بلکه بتوانند این بیماری را به ایران هم منتقل کنند و به تازگی نیز دو مکان مهم در داخل ایران را هدف قرار دادند.

اگر چه این اقدام تروریستی آنها با شکست روبرو شد و نتوانست به اهداف خود برسد، اما شیاطین تروریست منطقه خواستند با این اقدام خود این پیام را برسانند که ما توانستیم به قلب غرب دست بیابیم و پایتخت ها و شهرهای آمریکا و فرانسه و انگلستان و آلمان و ایتالیا را هدف قرار دهیم و چگونه می شود که ما نتوانیم به ایران دست پیدا کنیم. آنها اجازه نخواهند داد ایران در امنیت به سر ببرد به ویژه با توجه به اینکه ایران اولین دشمن آنها و حامی مقاومت اسلامی است و از مساله فلسطین نیز حمایت می کند و این در حالی است که همین تروریست ها آمریکا و صهیونیست ها را برادران و هم پیمانان خود می دانند.

از این رو لازم است جمهوری اسلامی ایران در نهایت آمادگی و هوشیاری باشد، زیرا حال و روز امروز تروریست ها همچون پرنده ای است که سر از تنش جدا شده و خود را به در و دیوار می کوبد و از طرفی حامیان و مؤسسان تروریسم نیز تلاش می کنند شکست های خود را با غبار آلود کردن فضا در ایران بپوشانند، اما باید بدانند که «وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماكِرين‏» «وَ لا يَحيقُ الْمَكْرُ السَّيِّئُ إِلاَّ بِأَهْلِه‏»

مؤسسه دارالصحوة و مجله الوسطیة قاهره

تاج الدین الهلالی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha