شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انفجار دمشق

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی دمشق را محکوم کرد و گروهک های تروریستی را عامل آن دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی دمشق را محکوم کرد و گروهک های تروریستی را عامل آن دانست.

حزب الله در بیانیه خود انفجار دمشق را محکوم کرد و گفت: بار دیگر تروریسم خائن برای هدف قرار دادن امنیت پایتخت سوریه و استقرار آن، دست به جنایت زد و ده ها نفر در انفجار بمبی در اتوبوس حامل نظامیان در پل الرئیس در مرکز دمشق شهید و زخمی شدند.

حزب الله این انفجار گناه آلود که گروهک های تروریستی و حامیان بین المللی و منطقه آن در پشت پرده این جنایت قرار دارند را محکوم کرد و افزود: تمامی تلاش های تروریست ها هرگز موجب بی ثباتی و سلب امنیت سوریه نخواهد شد، بلکه موجب افزایش عزم و اراده ارتش و ملت سوریه در تکمیل مسیر آزاد سازی و تعقیب تروریست ها و پاکسازی کشور از آنها خواهد شد.

حزب الله این مصیبت را به ریاست جمهوری و ارتش سوریه و خانواده های شهدا صمیمانه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای شهدا طلب رحمت و برای مجروحان طلب شفای عاجل کرد و پیروزی و استقرار را بری ملت سوریه مسئلت جست.

شایان ذکر است که در پی دو انفجار بمب در مسیر حرکت اتوبوس حامل نظامیان در پل الرئیس دمشق، دست کم ۱۳ نفر شهید و ۳ تن مجروح شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha