جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول بسیج طلاب استان یزد

حوزه/ مسئول بسیج طلاب استان یزد گفت: در سال جاری نیز مانند سال گذشته طرح پیامبر اکرم(ص)ویژه طلاب و روحانیون یزدی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ صبح امروز نشستی با حضور مدیر حوزه علمیه یزد و مسئول بسیج طلاب استان در خصوص پیگیری طرح پیامبر اکرم(ص)در یزد، در مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی داوودی، مسئول بسیج طلاب استان یزد با بیان اینکه این طرح از سال گذشته با شرکت قریب به  50نفر از طلاب در استان یزد آغاز شده است، گفت: در این جلسات طلاب با منویات مقام معظم رهبری و آرمان امام خمینی(ره)آشنا شدند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این دوره به مدت یک ماه با حضور اساتید برجسته در طرزجان استان یزد برگزار شد، خاطر نشان کرد: شرکت کنندکان در این دوره یک ماهه در ابعاد مختلف سیاسی، آشنایی با اندیشه های مقام معظم رهبری و حضرت امام و شاخصه های طلبه انقلابی، مسائل مختلفی را فراگرفتند.

مسئول بسیج طلاب استان یزد اظهار داشت: سال گذشته چون اولین دوره این کلاس ها بود مشکلاتی را در اجرای آن داشتیم که ان شاءالله امسال بتوانیم آن را بدون هیچ عیب و نقصی در استان یزد برگزار کنیم.

حجت الاسلام داوودی این طرح را ابداعی استان یزد دانست و گفت: با توجه به اینکه سال گذشته گزارشات بسیار خوبی را از این دوره تابستانه داشتیم و تاثیرات آن را مشاهده کردیم ، برخی از استان آن را بعنوان الگویی مناسب برای تابستان خود در نظر گرفتند.

وی، سطح بندی در این دوره ها را یکی از مشکلات سال گذشته عنوان کرد و افزود: مقرر شد تا بر اساس سطح های مختلف ، محتواها تهیه شود و پس از تاییدیه حوزه علمیه آن را اجرا کنیم.

مسئول بسیج طلاب استان یزد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در طول سال صحبت های متعددی را در مباحث مختلف انجام می دهند، قرار بر این شد تا این طرح در طول سال در یکی از مدارس علمیه استان یزد بصورت ثابت اجرا شود و طلاب به طور کامل با منویات رهبر معظم انقلاب آشنا شوند.

حجت الاسلام داوودی خاطر نشان کرد: زمانی که این افراد بطور کامل مباحث را فراگرفتند، هرکدام به عنوان سرگروه های صالحین معرفی می شوند و به ارائه مباحث برای دیگران خواهند پرداخت.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha