شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امتحانات پایان ترم طلاب

حوزه/ حجت الاسلام ناصری از برگزاری امتحانات پایانی طلاب خوزستانی با حضور ۳۵۰۰ طلبه خبر داد.

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری امتحانات پایانی طلاب خوزستانی، بیان داشت: این امتحانات در ۵۳ ماده درسی برای ۱۰ پایه از دهم لغایت هجدهم تیرماه ۹۶ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد نفرات شرکت کننده در این امتحانات، گفت: بیش از ۳۵۰۰ طلبه از ۵۰ مدرسه علمیه در امتحانات پایانی حوزه علمیه خوزستان شرکت می‌کنند که نتایج آن نیز پس از تصحیح در معاونت‌های آموزش مدارس استان، از طریق پایگاه اینترنتی سجام، اعلام می‌گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، زمان برگزاری امتحانات جبرانی را در مردادماه ۹۶ خواند و افزود: آن دسته از طلابی که موفق به کسب نمره لازم در امتحانات نهایی را نشوند، می‌بایست در امتحانات جبرانی که از ۱۵ تا ۲۵ مردادماه برگزار می‌شود، شرکت کرده و نمره لازم را به دست آورند.

حجت الاسلام ناصری، در پایان با اشاره به تغییر در زمان برگزاری امتحانات پایان سال طلاب خوزستانی، اظهار داشت: تا پیش از اعلام مجدد زمان برگزاری آزمون، بنا بود که امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، اما بنا به درخواست مدیریت حوزه علمیه خوزستان مبنی بر تغییر در زمان برگزاری امتحانات و تأیید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، مقرر شد که پس از ماه مبارک رمضان، امتحانات پایان سال طلاب خوزستانی برگزار گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha