پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فعالیت تبلیغی مبلغین در مناطق محروم خوزستان

حوزه/ مسئول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از فعالیت ۱۸۰۰ مبلغ و مبلغه در ایام لیالی قدر در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغ رمضانیه در نقاط تبلیغی استان خوزستان، اظهار داشت: مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای ماه مبارک رمضان، به مناطق مختلف تبلیغی اعزام شدند که تعداد آنها قریب به یک هزار و ۸۰۰نفر می باشد.

وی به بیان آمار تفکیکی مبلغان اعزامی به مناطق تبلیغی خوزستان پرداخت و گفت: از مجموع یک هزار و ۸۰۰ نفر، یک هزار نفر مبلغ برادر و ۸۰۰ نفر نیز مبلغ خواهر هستند که تا پایان ماه مبارک رمضان، فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه ۲۸ شهر، مرکز فعالیت‌های تبلیغی مبلغان رمضانیه هستند، افزود: مساجد، حسینیه‌ها، مراکز فرهنگی و نمازخانه‌های ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی از مناطق تحت پوشش اعزام مبلغ است.

حجت الاسلام فرد آقایی، با اشاره به فعالیت مبلغین در ایام لیالی قدر، گفت: برنامه‌های مبلغین در ایام شب‌های قدر به اوج خود رسیده و با شرکت و برپایی مراسم‌های احیاء، شور مناجات خوانی و لذت بندگی را در مردم افزایش می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از مناطق مد نظر مبلغین برای برگزاری مراسم‌های احیاء شب‌های قدر، منازل مسکونی هستند، اظهار داشت: با توجه به اهمیت تبلیغ چهره به چهره، یکی از برنامه‌های ویژه مبلغین در ایام لیالی قدر را برگزاری احیاء در منازل مسکونی قرار دادیم تا ضمن تعمیق باورهای دینی مردم، ارتباط روحانیت با بدنه جامعه بیش‌ازپیش تقویت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha