سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ بیش از ۵۰ اثر نویس حضرت امام خمینی(ره) با محوریت قرآن، از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در معرض دید بازدیدگنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، در غرفه جماران بیش از 50  جلد از دست نوشته‌های امام(ره) در معرض دید عموم قرار گرفته است که تعدادی از این دست نوشته‌ها در زمان خود امام(ره) و تعدادی بعد از رحلت ایشان به چاپ رسیده است.

حاجی علی اکبری، مدیر غرفه جماران درباره فرصت‌های ایجاد شده توسط غرفه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) اظهارداشت: فرصتی که در این غرفه ایجاد شده این است که مردم با فرهنگ قرآنی امام(ره) و اینکه قرآن چه تحولی را در زندگی ایشان و در سطح کشور با پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرده آشنا می‌شوند که همگی نشان از بهره‌مندی از قرآن است.

وی افزود: در این غرفه تعداد زیادی از سخنرانی‌ها، پیام‌ها و کتاب‌های امام(ره) آورده شده است و باید به طور قطعی گفت که تمام گفته‌ها و نوشته‌های ایشان منشا قرآنی دارند که این نشان از انس امام خمینی(ره) با قرآن کریم است.

وی درباره احترام مرحوم امام(ره) به قرآن اظهار کرد: ایشان احترام زیادی برای قرآن قائل بودند و این احترام همیشه در رفتار و گفتار امام(ره) موجود و مشخص بوده است، به گونه‌ای که ایشان هیچ گاه در محضر قرآن و جلسات قرآنی روی صندلی ننشسته است و همیشه قرآن را با نشستن بر روی زمین تلاوت می‌کردند و علاقه زیادی به تلاوت قرآن همراه با تفکر و تدبر داشتند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha