جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به این که باید امسال روز جهانی قدس باشکوه تر از هر سال دیگر در ایران و دیگر کشورهای جهان برگزار شود، تصریح کرد: امسال شرایط جهان اسلام بسیار تغییر کرده و دستانی پلید به دنبال کم رنگ کردن این روز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، ظهر امروز در نشست ستاد انتفاضه و قدس استان کرمانشاه که در بیت امام جمعه برگزار شد، گفت: روز قدس برای جهان اسلام از اهمیت بسیار والایی برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: امام خمینی(ره) با نام نهادن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مسئله قدس را جهانی کرد و هر ساله شاهد تظاهرات و راهپیمایی های عظیمی در این روز در دنیا برگزار می شود.

وی با بیان این که روز قدس روز ندای مستضعفان علیه ظلم و بیداد است و این روز باید همیشه گرامی داشته شود، ابراز داشت: قدس متعلق به جهان اسلام است و تعرض به آن از سوی صهیونیست ها توهین به مقدسات اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به این که باید امسال روز جهانی قدس باشکوه تر از هر سال دیگر در ایران و دیگر کشورهای جهان برگزار شود، تصریح کرد: امسال شرایط جهان اسلام بسیار تغییر کرده و دستانی پلید به دنبال کم رنگ کردن این روز هستند، لذا باید همه  ما دراین باره هوشیاری خود را حفظ کنیم.

شرکت در راهپیمایی روزقدس سرنوشت ساز است

آیت الله مصطفی، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه هم در این نشست گفت: حضور ملت ایران و دیگر کشورهای اسلامی در روز جهانی قدس نمایش اقتدار و اتحاد بین مسلمانان است، لذا حضور در این روز، بسیار حیاتی  است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: روز قدس تنها مختص به  مسلمانان نیست و این روز، روز قیام مستضعفان علیه ظلم و بیداد در جهان است.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل همیشه بر دفاع از مستضعفین تاکید داشته اند، افزود: شعار امام راحل در دفاع از مستضعفین هرگز در دنیا کهنه نمی شود، بلکه روز به روز به حقانیت این گفتار پیر جماران پی می بریم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه این جلسه به اقدام کور تروریست ها در حرم مطهر حضرت امام راحل و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تروریست ها در واقع غلامان و نوکران آمریکا و برخی از دولتهای مرتجع منطقه هستند و تنها خواسته های آنها را اجابت می کنند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه هزاران سال است که تمامی ادیان و مذاهب در ایران به صورت دوستانه و برادرانه در کنار هم زندگی می کنند، بیان داشت: این اتحاد، با عمل سخیف عده ای منحرف هرگز شکسته نمی شود، زیرا مهم این است که بین سنی و شیعه همیشه اتحاد بوده و هست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha