چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله علما  - کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت پیاده سازی عدالت علوی در جامعه، گفت: اسلام برای تمام شئونات زندگی بشری دستورات کاملی دارد که باید از قرآن و روایات استخراج و در اختیار همه تشنگان معارف ناب قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، شب گذشته در بین روزه داران مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه، اظهار داشت: اگر می خواهیم در رندگی خود یک راهنما و هادی مطمئن و کامل و جامع داشته باشیم باید به قرآن کریم رجوع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به ابعاد زندگی اجتماعی، دینی و سیاسی حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: حضرت علی(ع) در عمر گهربارشان توانستند شریعت خاتم الانبیا(ص) را زنده نگه دارند و امروز شاهد شریعت اسلام در تمام دنیا به همت این امام همام هستیم.

وی با تاکید به صدور اسلام به سراسر دنیا در عصر حاضر، بیان داشت: همین مجاهدت علمای دین مبین اسلام بود که امروز اسلام به دنیا صادر شده است و هر روز شاهد مسلمان شدن بسیاری از مردم دنیا هستیم.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت پیاده سازی عدالت علوی در جامعه، گفت: اسلام برای تمام شئونات زندگی بشری دستورات کاملی دارد که باید از قرآن و روایات استخراج و در اختیار همه تشنگان معارف ناب قرار گیرد.

آیت الله علما در ادامه به شهادت حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین(ع) منادی واقعی توحید و بیان کننده دستورات خداوند بودند و همین عامل باعث شد که پیامبر اکرم (ص) در غدیر خم حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود معین کند.

وی با اشاره به اینکه امروز سیره حضرت علی (ع)، سیره بسیاری از مسلمان در دنیاست، گفت: امیدوارم که در ایام باقی مانده ماه ضیافت الهی،‌ بخشش و رحمت خداوند نصیب شب زنده داران و مومنان در این ماه پربرکت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha