پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی

استاد حوزه تصریح کرد: بی شک ضدیت و مخالفت مردم کشورمان و دیگر مسلمانان جهان با رژیم نامشروع صهیونیستی، دارای ریشه دینی و قرآنی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به ضرورت حضور همه جانبه و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس ابراز داشت: بی شک مردم مومن و انقلابی ما هیچ گاه قدس شریف و فلسطین مظلوم را از یاد نمی برند و این جمعه هم با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی آن هم با زبان روزه نشان می دهند که در هر صورت حامی مظلومان فلسطینی و دشمن غاصبان صهیونیست هستند.

وی همچنین افزود: این حضور گسترده و معنادار از سویی نشانگر عمق بصیرت و غیرت دینی مردم است که با الهام از اندیشه های ناب اسلامی و قرآنی در هر صحنه ای از دفاع از مظلومان حضور یافته و نفرت و انزجار خویش را از ظالمان به خصوص رژیم غاصب اسراییلی اعلام می دارند.

این استاد حوزه با تاکید بر این که جبهه مقاومت اسلامی و در راس آن فلسطین قهرمان در سایه صبر و مقاومت بر دشمنان خود چیره و پیروز می شود، گفت: همان طور که ملت ایران در جریان نهضت و انقلاب اسلامی توانست به یاری خدا و رهبری امام(ره) و البته وحدت کلمه خود بر نظام طاغوتی پیروز شود و در طول حدود چهار دهه اخیر، استکبار جهانی را به چالش بکشد، همه ملت های مظلوم جهان به خصوص مردم فلسطین هم در سایه مقاومت و وحدت کلمه می توانند به لطف الهی بر دشمنان خود فائق شوند.

وی اضافه کرد: در این بین، وظیفه ما به عنوان یک ایرانی مسلمان این است که با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس، حمایت خویش را به طور جدی از آرمان قدس شریف نشان داده و انزجار خود را از صهیونیسم جهانی و حامی اصلی اش آمریکای جهان خوار اعلام کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha