جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حضور مراجع و علما در راهپیمایی روز جهانی قدس

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: امروز عربستان سعودی بدتر از اسرائیل عمل می کند، به طوری که جنایات این رژیم در یمن، کمتر از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین نمی بینیم، ولو این که فلسطین برای ما محور است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: روز قدس و راهپیمایی این روز بزرگ در هر سال، در واقع نشان دهنده قدرت مبارزه مردم ایران و این که عزم مردم و تصمیم مردم در مبارزه با رژیم صهیونیستی قوی تر از گذشته می شودريال به نظر من مهمترین پیام روز قدس است.

آیت الله فاضل لنکرانی افزود: هم رژیم صهیونیستی و هم آمریکا توجه به این مطلب پیدا می کنند که مردم ایرانريال نه تنها نسبت به مبارزه با این رژیم و پیاده کردن آرمان مقدس امام راحل که فرمودند « اسرائیل باید محو شود»ريال نه تنها ضعفی در آنان به وجود نیامدهريال بلکه هر سال اعتقاد مبارزه با این رژیم قوی تر می شود.

وی ادامه داد: البته راهپیمایی روز قدس پیام های دیگری هم نسبت به خود استکبار جهانی و حضور استکبار در کشورهای منطقه که امروز با داعش و گروه های تکفیری خودنمایی می کند، دارد.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: روز قدس پیامی هم برای کشورهای منطقه خصوصا رژیم عربستان سعودی که امروز بدتر از اسرائیل عمل می کند، دارد. این کشورها باید متوجه باشند که با چنین ملتی و چنین انقلابی روبرو هستند، هر چه هم بر تسلیحات خود اضافه کنند، این دلیل بر ضعفشان بوده و بیانگر آن است که دستشان از ملت ها کوتاه شده، آنان باید تجربه انقلاب اسلامی ایران را در این عرصه مجددا بازخوانی کنند که سلاح در مقابل این ملت بزرگ هیچ کارایی ندارد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha