شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جبهه العمل الاسلامی

حوزه/ العمل الاسلامی اعلام کرد: مساله فلسطین مسئولیتی بر دوش تمام مسلمانان است و کسانی که برای سازش با اسرائیل یا از بین بردن مساله فلسطین تلاش می کنند تلاش آنها به جایی نمی رسد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان با صدور بیانیه ای از دستاوردهای جدید نیروهای ارتش لبنان و پیروزی به دست آمده در برابر تروریست ها در منطقه عرسال تقدیر و تشکر کرد و افزود: ارتش لبنان ضامن امنیت و ثبات کشور است.

العمل الاسلامی در ادامه این بیانیه افزود: مساله فلسطین مسئولیتی بر دوش تمام مسلمانان است و کسانی که برای سازش با اسرائیل یا از بین بردن مساله فلسطین تلاش می کنند تلاش آنها به جایی نمی رسد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز برخی ادعاها از سوی انور عشقی مسئول اطلاعات عربستان و مدیر مرکز خاورمیانه مبنی بر پذیرش ادغام دوکشور فلسطین و اسرائیل شنیده می شود تا از این طرق زمینه برای عادی سازی بیشتر روابط عربستان و هم پیمانانش با اسرائیل فراهم شود که از نظر ما این اظهارات سخیف و بی ارزش و بر خلاف شرع مقدس می باشد و علمای مسلمان به ویژه علمای عربستان و کشورهای خلیج فارس و سایر کشورهای منطقه وظیفه دارند حقیقت را برای مردم بازگو کنند و فتوای تحریم رابطه با اسرائیل غاصب و اشغالگر را با صراحت اعلام کنند و بدانند خداوند در کمین ظالمان است و از آنها انتقام می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha