پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، امنیت را هدیه شهدا به ملت انقلابی ایران دانست و گفت: آنچه به خانواده شهدا استقامت و صبر می‌بخشد، ایمان به راهی است که عزیز آنان انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در مراسم تشییع شهید فرشاد رمزی از شهدای مرزبانی گفت: صبر و استقامت مادران شهدا به ویژه مادر این شهید والامقام که فرزند خود را در راه صیانت و حراست از وطن از دست داده است شایسته تقدیر و ستایش است.

وی افزود: مرزبانان و شهدای مرزبانی را می­‌توان از مظلوم­ترین و شریف‌ترین اقشار جامعه دانست و بدون شک اگر این دلاورمردان از آب و خاک این کشور اسلامی دفاع نکنند و حضور همه جانبه خود را به دشمن نشان ندهند دیگر در این مرز و بوم امنیت وجود نخواهد داشت.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین،  امنیت را هدیه شهدا به ملت انقلابی ایران دانست و ادامه داد: آنچه به خانواده شهدا استقامت و صبر می‌بخشد، ایمان به راهی است که عزیز آنان انتخاب کرده است وشهادت، فرزند خانواده  رمزی را در آغوش گرفت تا نامش همواره جاویدان بماند.

وی ادامه داد: امنیت مرزها و شهرهای کشور به برکت تلاش مرزدارانی که با همه وجود از ایران دفاع می کنند،و این اجازه را به اشرار و دشمنان نخواهند داد که به این خاک مقدس تعدی وجسارت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که اقتدار و قدرت مرزداران تاکنون به دشمنان اجازه نداده است تا در فکر تجاوز به مرزها باشند، ابراز داشت: امنیت مرزهای استان مرهون تلاش و ازخودگذشتگی مرزبانان است و مردم قدر این مهم را می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: مرزبانان در دورافتاده ترین نقاط مرزی و نواحی صعب العبور، در حال خدمت به نظام مقدس اسلامی هستند که نشان از اراده و عزم راسخ جان برکفان مرزبانی است.

امام جمعه قزوین با اشاره به این که ‌جایگاه کسانی که به مردم خدمت‌ می کنند بر کسی پوشیده نیست و نقش موثر نیروهای مسلح وحافظان امنیت در تامین بر همگان روشن است، گفت: تامین امنیت توسط نیروهای مسلح سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha