پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی

حوزه/ حجت الاسلام علی بخشی اظهار کرد: نفوذ یک پدیده عمیق و اساسی است که نباید صرف یک مسئله سطحی به آن نگریست، زیرا پشت پرده آن، برنامه ریزی مفصل از سوی آمریکایی ها در جریان است که انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و باید تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، گفت:  ایران، کانون همه حرکت‌های ضد استعماری و استکباری است و هرجا که آمریکا خواسته تحرکی داشته باشد، نتوانسته موفق شود، چون ایران تمام قد در مقابل آن ایستاده است.

مدیر مدرسه علمیه شهید آیت الله مصطفی خمینی تاکستان افزود: برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور باید بر قدرت داخلی متمرکز شویم و اگر دشمنان ما حاضر به مذاکره با ایران شدند، به پشتوانه قدرت نیروهای مسلح و ترس از آنها بود.

 وی با اشاره به مدیریت راهبردی رهبر معظم انقلاب، گفت: کشور ایران دیده‌بان تیزبینی مانند امام خامنه ای دارد که همه فتنه‌ها و مشکلات را قبل از همه می‌بیند و هشدار می‌دهد و تذکرات و هشدارهای معظم له در موضوع اقتصاد و تهاجم فرهنگی نمونه بارز دوراندیشی و آینده نگری رهبری است.

حجت الایلام علی بخشی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود تاکید کرده اند، موضوع نفوذ بسیار جدی و مهم است و همه باید در قبال آن احساس تکلیف کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهید آیت الله مصطفی خمینی تاکستان، تصریح کرد: داشتن بینش و بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان و نفوذ آنها یک رسالت خطیر است و در ۳۸ سال گذشته با هوشیاری توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشته و بدون شک باید همچنان هوشیار در عرصه های مختلف حضور داشته باشد .

حجت الاسلام علی بخشی اظهار کرد: نفوذ یک پدیده عمیق و اساسی است که نباید صرف یک مسئله سطحی به آن نگریست، زیرا پشت پرده آن، برنامه ریزی مفصل از سوی آمریکایی ها در جریان است که انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و باید تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود.

وی یادآور شد: نفوذ در عرصه های فرهنگی و عقیدتی می تواند تبعات زیان بارتری نسبت به نفوذ در عرصه های اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی در پی داشته باشد، زیرا اگر دشمن بتواند ذائقه فرهنگی آحاد جامعه را به سود خود تغییر دهد، دیگر نیازی به  قبول خطر و تحمیل هزینه های سنگین تهاجم نظامی و یا دخالت مستقیم سیاسی نخواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha