جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی، حوزه علمیه را مرکز مقابله با تهاجم فرهنگی خواند و تصریح کرد: روحانیت و حوزویان به عنوان کسانی که هدفشان در تبلیغ دین، هدایت مردم به سمت کمال حقیقی و سعادت واقعی است، نقش بسیار پررنگ‌تری در اصلاح جامعه و رفع ناهنجاری ها دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین که در مدیریت حوزه استان برگزارشد، به نقش مهم و تاثیرگذار حوزه ها در ترویج  معارف دینی اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه پایگاه غنی فرهنگ اسلامی در کشور هستند..

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی  باید بکوشند از طریق ابزار رسانه و اطلاع رسانی مناسب، کار فرهنگی کنند تا باور و دیدگاه مردم نسبت به حقیقت زندگی و دنیا اصلاح شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: روحانیت و حوزویان به عنوان کسانی که هدفشان در تبلیغ دین، هدایت مردم به سمت کمال حقیقی و سعادت واقعی است، نقش بسیار پررنگ‌تری در اصلاح جامعه و رفع ناهنجاری ها دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تاکید کرد: باید بدانیم انقلاب اسلامی در مسیر خود روزبه‌روز قوی‌تر و استوارتر شده و در مقابل، نظام سلطه هم روزبه‌روز بر شتاب و ظلم‌ستیزی‌اش افزوده‌ شده و باید با ولایتمداری و بصیرت در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها بایستیم.

وی ادامه داد: فتنه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی همیشگی است و از ابتدای انقلاب بوده و تمامی ندارد، اما باید در همه این موارد با شناخت دقیق فتنه و کانون آن، در مسیر ولایت استوار باقی بمانیم و بدانیم حرکت حول محور رهبری، جامعه را از آسیب‌های مختلف در امان نگه می‌دارد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با بیان این که امروز باید بیش از همیشه  فرهنگ انقلاب اسلامی در بین جوانان گسترش داده شود، ادامه داد: با توجه به این که امروز دشمنان تفکر و اندیشه جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند، لذا لازم است تا فرهنگ اسلامی در بین نوجوانان و جوانان امروز ترویج داده شود و الگوهای اسلامی را به نسل امروز معرفی کنیم

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان ایرانی بزرگ‌ترین الگو برای دیگر جوانان کشورهای اسلامی محسوب می‌شوند؛ چرا که ایران دارای الگوهایی برجسته و شاخص است که می‌تواند سرلوحه بسیاری از مردم قرار گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha