شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری-دیدار مدیرکل روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به جایگاه زن در اسلام، گفت: بانوان در فرهنگ اسلامی و عرصه اجتماعی و تربیتی جایگاه ویژه‌ای دارند و دشمنان انقلاب از این ظرفیت تربیتی مطلع هستند و هجمه‌ علیه زنان در اولویت برنامه های دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به جایگاه زن در اسلام، گفت: بانوان در فرهنگ اسلامی و عرصه اجتماعی و تربیتی جایگاه ویژه‌ای دارند و دشمنان انقلاب از این ظرفیت تربیتی هستند و هجمه‌ علیه زنان در اولویت برنامه های دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، حوزه خواهران را یک ستون محکم برای بقای فرهنگی، سیاسی ایران و سدی در برابر نفوذ تهاجم فرهنگی دانست و افزود: حوزه خواهران یک مهتاب بسیار زیبا برای روشنایی بخشیدن به فرهنگ اسلامی در جامعه است.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با تأکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه خواهران، گفت: 90 درصد چشم‌انداز 1404 حوزه خواهران در استان تحقق‌یافته است.

حجت الاسلام مولایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، نیز در این دیدار، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این مرکز ارائه داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha