شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

عضو خبرگان رهبری با بیان این که جوانان باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشند، چرا که یکی از نقشه‌های آنان، ترویج بی‌دینی است، گفت: جوان انقلابی در مقابل هجمه های دشمن می ایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار با جوانان منتخب شهرستان تاکستان و الوند با تاکید بر ضرورت هوشیاری بیشتر در برابر توطئه های شوم دشمنان، گفت: امروز دشمنان با امکانات و ماهواره های خود قصد تخریب اسلام را دارند و می خواهند مسلمین را به بیراهه  بکشند .

وی افزود: دشمنان اسلام از سال‌ها پیش به فکر نفوذ در بین قشر جوان و کم‌اهمیت جلوه دادن مقوله دین در بین این قشر بودند که رهبر فرزانه انقلاب بارها از آن به‌عنوان تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ ‌نرم یاد کرده‌اند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که جوانان باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشند، چرا که یکی از نقشه‌های آنان، ترویج بی‌دینی است، بیان داشت: جوان انقلابی در مقابل هجمه های دشمن می ایستد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: غفلت جوانان از مسائل معنوی و دینی موجب کمرنگ شدن ارزش های دینی در بین جوانان می شود که دراین راستا نهادهای فرهنگی مرتبط باید با برنامه ریزی مدون گامهای جدی دراین زمینه بردارند .

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به این که در 8 سال دفاع مقدس اداره جنگ به دست جوانان انقلابی بود، گفت: اکثر فرماندهان ، رزمندگان و شهدا ادفاع مقدس از نسل جوان بودند. امروز هم جوانان باید با عمل انقلابی ادامه دهنده راه آنان  باشند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و  ادامه داد: حضور جوانان در تمامی صحنه ها نشان از علاقمندی و وفاداری آنان به اهداف والای نظام و انقلاب است.

عضو خبرگان رهبری افزود: جوانان باید با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و اسوه قرار دادن زندگی حضرت علی اکبر(س)، در راستای پیشرفت نظام اسلامی در حوزه های مختلف  گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تاکید کرد: جوانان امروز نیز مانند جوانان سالهای انقلاب متعهد، متخصص، با ایمان، با بصیرت و همیشه در صحنه اند و روحیه انقلابی گری دارند، لذا مسئولان باید تلاش خود را برای ایجاد اشتغال آنان بیشتر کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha