شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) گفت: باید قدر نظام و رهبری مقتدر را بدانیم و در راستای منویات رهبری حرکت کنیم و در مقابل دشمنان با وحدت و همبستگی ایستادگی کنیم و نگذاریم دشمن از بعضی حرکات تفرقه انگیز سوء استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از کارکنان، بسیجیان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران گفت: سرمایه اندوزی معنوی از این شهر مقدس و بارگاه منورحضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)،  امری بسیار مهم است.

امام جمعه قم با تاکید بر تلاوت قرآن کریم و عمل به آیات و سفارشات این کتاب آسمانی افزود: همه پیروان این کتاب آسمانی ، مامور به تلاوت و تدبر در آن هستند؛ چرا که قرآن کریم کتاب زندگی و شرح وظایف انسان ها در این جامعه است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) خاطر نشان کرد: خداوند 4 ویژگی و چهار ثمره بسیار مهم برای کسانی که در راه خدا به شهادت می رسند، بیان کرده و متذکر شده اعمال خیر این اشخاص دچار آفت و آسیب نخواهد شد و تا روز قیامت از بین نخواهد رفت بر خلاف اعمال خیر بعضی از انسان ها که به روز قیامت نمی رسد و حبط اعمال می شود.

وی خاطر نشان کرد: ویژگی های  بعدی این است که بر خلاف سرگردانی انسان ها در روز قیامت، هدایت برای مجاهدین و شهدا از طرف خداوند وجود دارد و اصلاح عمل شهدا از سوی خداوند وعده داده شده است و در نهایت آن ها را داخل بهشت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه اظهار داشت: مسئله مهم در بهشت حضور مجاهدین و شهدا در جمع موحدان واقعی، صلحا و مجالست با انبیاء و اولیای الهی است.

امام جمعه قم با تبیین تهاجم فرهنگی در جوامع مختلف گفت: تهاجم فرهنگی از ابتدای خلقت دامن گیر انسان بوده و در طول تاریخ ابعاد و نوع آن فرق کرده و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) با تاکید بر هوشیاری در زمینه نفوذ فرهنگی از سوی غرب، خاطر نشان کرد: تعجب آور است عده ای به عینه نقض عهد و پیمان شکنی دشمنان را می بینند، اما دوباره اسنادی مثل 2030 را امضا می کنند و توجیح می کنند که این سند الزام آور نیست در حالیکه این چنین نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی روحیه شیطانی و کثیفی دارند و باید دقت نمود که فریب آن ها نخوریم.

وی خاطر نشان کرد: پیام شهیدان از طریق کارکنان بنیاد شهید باید در جامعه عملی و منتشر شود و این مسئولیت سنگینی است که باید به درستی انجام شود.

امام جمعه قم در پایان تاکید کرد: باید قدر نظام و رهبری مقتدر را بدانیم و در راستای منویات رهبری حرکت کنیم و در مقابل دشمنان با وحدت و همبستگی ایستادگی کنیم و نگذاریم دشمن از بعضی حرکات تفرقه انگیز سوء استفاده کند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha