شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر

حوزه/ مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر، امیرالمومنین علی(ع) را محور وحدت خواند و از برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه فرهنگی، هنری، تبلیغی و علمی، همزمان با دهه امامت و ولایت، در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حسین ظریف منش، مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر، ظهر امروز در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به این که برنامه های بنیاد دو بخش می باشد که شامل برنامه های گرامیداشت و ناظر بر امر تبلیغ، ترویج و معرفی دهه امامت و ولایت و همچنین برنامه های فرهنگ ساز و معنوی است که درس ها و پیام های غدیر را در جامعه منعکس می کند.

 وی خاطرنشان کرد: دهه امامت و ولایت با فرمایش مقام معظم رهبری انجام می شود و هر سال بین عید سعید قربان تا غدیر برنامه هایی داریم که ده ها هزار برنامه فرهنگی، هنری، تبلیغی پ و علمی در استان ها پیش بینی شده است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه راهبرد بنیاد برای اجرای برنامه های در سطح ملی و جهان اسلام بر این است که از انگیزه های غدیری، عشق به امیر المومنین(ع) و سرمایه های عظیم آن حضرت استفاده کند، افزود: به همین خاطر کار بنیاد به عنوان موتور محرکه برای دستگاه ها است، البته عمده فعالیت ها مردم محور است.

ظریف منش با اشاره به این که امسال فعالیت بنیاد در بُعد گرامیداشت ۲ یا سه برابر خواهد شد و زمینه ها نیز آماده است و موسسات فرهنگی و تبلیغی خودجوش جوانان کشور نیز برای آن اعلام آمادگی کرده اند، ادامه داد: برنامه های ما در ۲ سطح استانی و ملی است که استان ها حداقل یک برنامه ملی دارند و در استان یزد نیز برنامه ای به صورت ملی برگزار می شود

 مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر اضافه کرد: در روز مباهله پیش بینی شده که گردهمایی طلاب و روحانیون در یکی از مدارس یا مصلی برگزار شود تا نشان دهد که این روز اتمام حجتی برای جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در دهه امامت و ولایت کار وسیعی برای پاسخ به شبهات انجام شود، بسیاری از مشکلات حل می شود و این گوهر درخشان را می توان به جهانیان معرفی کرد، زیرا امیرالمومنین (ع) محور وحدت است  و حتی اهل تسنن باید این روز را جشن بگیرند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر بیان کرد: اگر مدیریت جامعه بر مبنای ارزش های الهی باشد، این جامعه به سمت و سوی صلاح پیش می رود و طبیعی است که مردم ایران اسلامی همین طور که نشان داده اند، مهم ترین ضامن تحقق عینی این حقیقت در جامعه هستند.

ظریف منش در پایان با اشاره به برگزاری دوره های غدیر شناسی، گفت: سال گذشته بیش از ۱۰هزار نفر در کلاس های غدیر شناسی استان ها شرکت کردند و سازمان تبلیغات اسلامی، مدارس و شهرداری ها نیز در این زمینه گام های اساسی برداشتند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha