چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عادل

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین به هجمه فرهنگی دشمن و ایجاد شبهات اشاره کرد و گفت: توجه مردم به امامزادگان موجب شده شبکه‌های معاند علیه بقاع متبرکه شبهه‌افکنی کنند،‌ لذا باید عالمانه و با کارهای فرهنگی مناسب، پاسخ این شبهات داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل عصر امروز در نشستی با خادمین بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع)، در سالن اجتماعات این کل اوقاف و امور خیریه استان، گفت: برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا امامزادگان و جایگاه آنها به مردم معرفی شود.

وی با بیان این که دشمن همه توان و امکانات خود را در تمامی حوزه ها علیه مکتب اهل بیت(ع) به کار گرفته، خاطرنشان کرد: ما نیز باید با تمام تلاش در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم و یکی از سلاح های مقابله با تهاجم فرهنگی، استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه می باشد.

حجت الاسلام عادل، خاطر نشان کرد: در بقاع متبرکه همه قشرهای جامعه حضور می یابند و این نشان دهنده عشق و ارادت مردم به فرزندان اهل بیت(ع) است. در همین راستا خادمان در جذب مردم به امام زادگان نقش موثری دارند، و رفتارها بایستی به گونه ای حساس باشد که مردم به امامزاده ها جذب شوند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین با تاکید بر این که بقاع متبرکه و امامزادگان در بین مردم از جایگاه ارزشمند و خاصی برخوردار هستند، گفت: باید توجه بیشتری به اعتقادات مردم در مسائل فرهنگی داشت، یعنی نه تنها بحث زیارت مطرح باشد، بلکه به لحاظ فکری و عقیدتی هم تلاش شود عقیده افراد راسخ‌تر گردد.

وی به هجمه فرهنگی دشمن و ایجاد شبهات اشاره کرد و بیان داشت: توجه مردم به امامزادگان موجب شده شبکه‌های معاند علیه بقاع متبرکه شبهه‌افکنی کنند،‌لذا باید عالمانه و با کارهای فرهنگی مناسب، پاسخ این شبهات داده شود.

حجت الاسلام  عادل بر لزوم ترویج و تقویت فرهنگ زیارت تاکید کرد و افزود: باید برای از بین بردن و مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان به امامزادگان پناه ببریم و قطعاً وقتی این اماکن مقدس تبدیل به قطب فرهنگی شود، جلوی ناتوی فرهنگی گرفته می‌شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha