جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان، زدودن حیا و عفت و گرفتن روح ایثار، ایمان و از خودگذشتگی از زنان و دختران ایرانی را از اهداف جنگ نرم دشمن برشمرد و تصریح کرد: تقویت حیا، عفت و شجاع بهترین راه برای مبارزه با نقشه های شوم دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، در جمع بانوان فعال فرهنگی شهرستان اقبالیه که در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزارشد، به موضوع مهم حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت:  در الگوی غربی به زن تنها به عنوان ابزاری برای تامین امیال جنسی نگریسته می شود و در الگوی شرقی هیچ گونه قداستی برای زن در نظر گرفته نشده است، اما در الگوی اسلامی زن مظهر عطوفت، مهربانی، شجاعت و احساس مسئولیت است که بنای خانواده با حضور او دوام و قوام می یابد.

وی افزود:  شما دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی هستید و نقش موثری در تربیت فرزندان و نسل آینده این مرز و بوم دارید، پس با حیا و عفت خود در تربیت فرزندان سالم برای این کشور بکوشید.

استاد حوزه علمیه قزوین، زدودن حیا و عفت و گرفتن روح ایثار، ایمان و از خودگذشتگی از زنان و دختران ایرانی را یکی از اهداف جنگ نرم دشمن برشمرد و تصریح کرد: تقویت حیا، عفت و شجاع بهترین راه برای مبارزه با نقشه های شوم دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

امام جمعه شهرستان اقبالیه تصریح کرد:  قدرت های استکباری سلامت جسم، روان و اخلاقی افراد جامعه ما را هدف گرفته و به دنبال این هستند که به تدریج جامعه را آلوده کنند که برای نمونه می توان به تلاش آنها برای روی آوردن جوانان به مواد مخدر اشاره کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه امروز دشمنان خانواده را هدف گرفته، ادامه داد: دشمنان خوب می دانند که در نظام اسلامی خانواده از جایگاه مهمی برخورد است و برای ضربه زدن به نظام اسلامی باید درون خانواده ها را متزلزل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان تصریح کرد:  رعایت حجاب و عفاف تنها به بانوان خلاصه نمی شود، بلکه همه باید در حفظ عفاف در جامعه تلاش کنند.

وی در پایان گفت: رعایت حجاب و عفاف یکی از اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در اصل از ضروریات پیشرفت جامعه به شمار می رود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha