سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در جمع اساتید و بانوان طلبه تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد شبکه های مختلف اجتماعی به ترویج بی حیایی و برهنگی و از بین بردن اعتماد بین خانواده ها می پردازد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، به وضع نامناسب عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: مساجد می توانند نقش گسترده‌ای در نشر و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشند.

وی افزود: ضرورت اشاعه فرهنگ پاکدامنی و حفظ عفاف، زمانی بیشتر احساس می‌شود که پایه‌های اعتقادی شخصیت هر فرد در بنیان مقدس خانواده شکل می‌گیرد و خانواده هدف اصلی هجمه‌های اعتقادی دشمن است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با اشاره به این که یکی از ترفندهای مهم استعمارگران برای نفوذ در کشورهای اسلامی ترویج بی‏ بند و باری از طریق گسترش بدحجابی و بی ‏حجابی است، ادامه داد: متزلزل کردن بنیان خانواده‌ از راه ترویج ابتذال، فساد و تجمل‌گرایی و رواج بی حجابی و بی عفتی در بین زنان و دختران هدف اصلی جنگ نرم دشمن است و مقابله با آن هوشیاری و تلاش مضاعف می‌طلبد..

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو ادامه داد: زمانی که حیا در جامعه و در قلب مردم رسوخ کرد، ثمره ‏های عفاف یعنی صیانت و قناعت آشکار می ‏شود و می ‏توان شاهد توسعه فرهنگ حجاب و پوشش صحیح بود.

وی خاطرنشان کرد:  یکی از جدی ترین آسیب هایی که می تواند جامعه را ویران کند، خالی شدن آن از فضای معنوی است، لذا دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد شبکه های مختلف اجتماعی به ترویج بی حیایی و برهنگی و از بین بردن اعتماد بین خانواده ها می پردازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی، به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن پرداخت و نسل جوان بدانند که دشمن هدفی جز از بین بردن ارزش ها، اعتقادات و نابودی بنیان خانواده نداشته و ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha