شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ آیت الله علما، خانواده را اولین کانونی آموزش حجاب و عفاف فرزندان دانست و تصریح کرد: اگر در خانواده احکام اسلامی رعایت و آموزش داده شود، بی شک فرزندان هم افرادی صالح و پاک خواهند بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حضرت آیت الله مصطفی علما، در ادامه سلسله جلسات اخلاقی که شب گذشته، در مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حیا و عفاف جزو فطرت درونی هر انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: تاریخ نشان داده است که بی اعتقادی به دین و احکام شرع اسلام، مسبب اصلی فساد و بی عفتی های بسیاری در جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه حجاب تنها مربوط به بانوان نیست، ادامه داد: حجاب و عفاف دستوری از خداوند متعال هم برای زنان و هم برای مردان است و تنها مختص به بانوان نیست، مردان  هم باید در گفتار، کردار، نگاه و... عفاف و حجاب داشته باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه، حجاب را میوه عفاف دانست و  با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام حجاب و عفاف زنان و مردان جامعه اسلامی را هدف خود قرار داده اند، گفت: دشمنان دین خدا به دنبال حدف و از بین بردن حجاب و پوشش اسلامی زنان در جوامع اسلامی هستند.

آیت الله علما، خانواده را اولین کانونی آموزش حجاب و عفاف فرزندان دانست و تصریح کرد: اگر در خانواده احکام اسلامی رعایت و آموزش داده شود، بی شک فرزندان هم افرادی صالح و پاک خواهند بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha