پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، بی حجابی را پرچمی برای بی بندباری و ازدیاد مفاسد اجتماعی دانست و خواستار برگزاری مسابقات مجازی با موضوع عفاف و حجاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، فتح اله جمیری صبح امروز دوشنبه در جمع اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: تقویت عفاف و حجاب در جامعه وظیفه همه ی دستگاه های اجرایی است که می بایست توسط همگان در جامعه، مطالبه و اجرایی گردد.

 دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: یکی از مظاهر جامعه مهدوی، تقویت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی است و همه آحاد مردم و مسئولان تکلیف شرعی دارند برای شکل گیری جامعه مهدوی از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

وی تصریح کرد: بی حجابی پرچمی برای بی بندباری و ازدیاد مفاسد اجتماعی است و در واقع نقطه شروعی برای انحطاط خانواده ها و اضمحلال جوانان جامعه اسلامی به حساب می آید.

جمیری با تاکید بر اینکه نظام اسلامی، به دنبال ترویج  عفاف و حجاب، به عنوان یکی از ارکان اساسی تربیت نیروی انسانی تراز اسلام و انقلاب در جوامع بشری است و از همگان بخصوص نهاد های فرهنگی خواست که در راه اعتلای این فرضیه، آتش به اختیار گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه ی اسلامی غیرت اجتماعی تقویت گردد، انسان "خود نگهدار" و "دیگر نگهدار" می شوند و به تبع آن بسیاری از معضلات اجتماعی حذف و یا تقلیل پیدا می کند.

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان در پایان به برخی از برنامه های اجرایی ستاد اشاره کرد و گفت: در هفته عفاف و حجاب، اهدای جوایز به دختران خوش حجاب در سنین 5 تا 10سال در سطح شهر بوشهر، برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب، پخش فیلم کوتاه، اجرای تئاتر خیابانی، مسابقات مجازی با موضوع عفاف و حجاب و غیره برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha