پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم سیدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به این که رواج انواع مد‌های غربی، بروز پدیده‌های ضدفرهنگی و ناهنجاری غرب‌زده‌ها در جامعه و مراکز علمی و دانشگاهی را در پی دارد، گفت: تخریب فرهنگ اسلامی ایرانی از مهمترین اهداف جنگ نرم دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم طاهره بیگم سیدی، پیش از ظهر امروز در جمع مبلغین حوزه علمیه خواهران که در سالن اجتماعات مسجد محمد رسول الله(ص) قزوین برگزار شد، به موضوع مهم حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان جامعه اسلامی باید به گونه‌ای رفتار کنند که در نحوه اداره امور خانواده، عفت و پاکدامنی نمونه باشند و الگوی دیگر زنان جهان نیز قرار گیرند.

وی به رواج برحجابی و بی حجابی اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر، افزود: بانوان و دختران در جامعه دینی به منزله استوانه‌هایی برای پیشرفت به حساب می‌آیند که از دریچه خانواده در تربیت و رشد مردان تأثیرگذار هستند و برای اثبات این مهم، همین بس که بهشت زیر پای مادران است.

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به این که رواج انواع مد‌های غربی، بروز پدیده‌های ضدفرهنگی و ناهنجاری غرب‌زده‌ها در جامعه و مراکز علمی و دانشگاهی را در پی دارد، ادامه داد: تخریب فرهنگ اسلامی ایرانی از  مهمترین اهداف جنگ نرم دشمن است.

 وی به تأکید دین اسلام بر ضرورت رعایت حدود شرعی اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ‌سازی مناسب از تاثیرگذاری تهاجم فرهنگی در جامعه جلوگیری کرده و ارتقای معنوی و تعالیم دینی را در اولویت قرار داد.

وی با بیان اینکه حجاب، حکم خدا بوده و حکم خدا حکیمانه است که باید رعایت شود، اظهار داشت: دشمن، حفظ حرمت بانوان در قالب پوشش اسلامی و حجاب حقیقی را بر نمی تابد و برای نابودی ارزش ها و ترویج ولنگاری فرهنگی از هر ابزاری استفاده می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز حجم نفوذ بی عفتی از طریق ماهواره به حدی رسیده که برای بسیاری قابل باور نیست و بررسی‌ها نشان می دهد ماهواره‌ خانواده‌‌ها را به سمت حریم شکنی و فروپاشی سوق داده است.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه امروز مبلغین حوزه علمیه خواهران آگاهی بخشی به خانواده ها و دختران جوان در رابطه با برنامه های غیر اخلاقی دشمنان است، تا بیشتر در معرض تهدیدات شوم  قرار  نگیرند.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha