جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/‌‌حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بر لزوم عمل نیروی انتظامی به وظایف محوله خود در عرصه های مختلف تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار  سردار مجتبایی ،فرمانده انتظامی استان قم گفتند: هر چه قدرت نيروی انتظامی زيادتر باشد، این قدرت به منزله قدرت دین خواهد بود.

ایشان افزودند: پليس بايد حجاب و همه مسائل را زير نظر داشته باشد، مردم و اهل علم و علما نیز متوجه این امر هستند؛ به یاد داشته باشید که شغل پليس بسيار با عظمت و ثواب و اجر کارتان بسيار زياد است و بايد شکرگزار باشيد که اين توفيقات برای شما فراهم شده است .

حضرت آيت الله صافی گلپايگانی با تاکيد بر اينکه پليس نبايد نسبت به وظايف قانونی خود کوتاه بيايد، خاطرنشان کردند:نيروهايی که مسئول هستند بايستی توجه شان زياد تر باشد، مسئله امر به معروف و نهی از منکر، کار و اصلاً در مسير وظایف شماست که همان امر به معروف، نهی از منکر ، هدايت بندگان خداوند و مبارزه با فساد است .

ایشان یادآورشدند: مبارزه با افرادی که مقاصد سوء دارند همه اش ثواب است و ما خيلی تشکر مي کنيم، اين نقش را که براي شما فراهم شده است،  غنيمت بدانيد. بنده بايد از شما و همکاران شما تشکر کنم و براي شان دعا مي کنم، خداوند نگه دارشان باشد، برای اينکه بتوانند شأن اين شهر و اين مملکت اسلامی را حفظ کنند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha