جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت فرهنگی و تاکید مستمر معظم له بر اولویت فرهنگ و جهت‌گیری سالم فرهنگی، صاحب نظران و نخبگان و مسئولان فرهنگی باید در خصوص رفع نگرانی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی جدی‌تر و عملیاتی‌تر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز، به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، در دیدار با مدیر و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان ضمن تبریک تاسیس این نهاد تاثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی گفت: کشور ما یک کشور دینی و با حکومت دینی است بر امر تبلیغ دینی بسیار تأکید می‌ورزد، به طوری که روزی را به این عنوان نام‌گذاری کرده اند.

وی اظهار کرد: با توجه به نگرانی مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت فرهنگی و تاکید مستمر معظم له بر اولویت فرهنگ و جهت‌گیری سالم فرهنگی، صاحب نظران و نخبگان و مسئولان  فرهنگی باید در خصوص رفع نگرانی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی جدی‌تر و عملیاتی‌تر اقدام کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی نهادی فرهنگی ـ تبلیغی است که پس از انقلاب اسلامی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی در کشور تأسیس شد، افزود: در طول این مدت که از عمر پربرکت این نهاد می گذرد، ثمرات ارزشمند و برکات فراوانی برای نظام اسلامی به ارمغان آورده که جای شکرگزاری است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آگاه‌ سازی افکار عمومی در مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی اقشار جامعه به ویژه جوانان از رسالت‌های این نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان به فرارسیدن روز قدس، بیان داشت: ملت ایران باردیگر در روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین، حمایت و انزجار ونفرت خود را از ایادی استکبارجهانی، به خصوص اسرائیل غاصب اعلام می دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha