پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ گردان های الاشتر در بیانیه خود اعلام کردند تا زمان آزاد شدن زنان انقلابی و پاکدامن بحرینی به عملیات های انتقام جویانه خود علیه آل خلیفه ادامه خواهند داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، منابع رسانه ای داخلی بحرین اعلام کردند شب گذشته یک خودروی نظامی نیروهای امنیتی آل خلیفه در شمال منطقه القدم مورد حمله نیروهای مقاومت بحرینی واقع شده است و پس از این حمله منطقه شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی و برپایی ایست های بازرسی است.

در پی وارد شدن این خسارت به نیروهای امنیتی آل خلیفه، گروهی به نام گردان های الاشتر مسئولیت این حمله را پذیرفته و اعلام کرده نام این عملیات "نداء الشرف1" است و ما در پاسخ به بازداشت زنان انقلابی دست به این اقدام تلافی جویانه زده ایم.

لازم به ذکر است گردان های الاشتر تا کنون مسئولیت عملیات های زیادی را در حمله به خودروها و نیروهای نظامی آل خلیفه پذیرفته است، اما تا کنون کسی از هویت افراد و اعضای این مجموعه اطلاعی ندارد و تا کنون نیروهای امنیتی افراد زیادی را در ارتباط با این مجموعه بازداشت کرده و علیه آنها احکام قضایی صادر کرده اند.

گردان های الاشتر در بیانیه خود اعلام کرده اند تا زمان آزاد شدن زنان انقلابی و پاکدامن بحرینی این عملیات های انتقام جویانه ادامه خواهد داشت.

پیش از این 9 نفر از زنان انقلابی حاضر در زندان های آل خلیفه با انتظار پیامی در هفته گذشته استمرار بازداشت خود و سکوت نیروهای داخلی و بین المللی در برابر این جنایت را محکوم کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha