شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری موجب نگرانی دشمن صهیونیستی است و توانسته قدرت هایی را به دست بیاورد که موجب ترس و وحشت صهیونیست ها شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم اختتامیه دوره های آموزشی و آغاز فعالیت های تابستانه جمعیت پیشاهنگی امام مهدی علیه السلام در جبل عامل گفت: امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری موجب نگرانی دشمن صهیونیستی است و توانسته قدرت هایی را به دست بیاورد که موجب ترس و وحشت صهیونیست ها شده است.

وی افزود: اسرائیل نگرانی زیادی در مورد قدرت پنهان مقاومت و امکانات ما دارد و به تازگی ساخت دیوار در مرزهای مشترک با لبنان را آغاز کرده است و این بدان معنا است که مقاومت با تکیه بر آمادگی خود توانسته دشمن خود را بترساند.

شیخ دعموش ادامه داد: سیستم دفاعی که مقاومت بر آن تکیه دارد به گونه ای است که ما قبل از هرگونه اقدامی پیش بینی های مختلفی را انجام می دهیم و همین آمادگی و پیش بینی ها باعث شده اسرائیل جرات حمله به لبنان را نداشته باشد و البته این توان دفاعی و فکری با تکیه بر قدرت مجاهدان حزب الله و خون آنها حاصل شده است.

وی ادامه داد: لبنان همچنان به عنوان کشوری تاثیرگذار در معادلات منطقه باقی است و با تکیه بر قدرت برگرفته از مقاومت، ملت و ارتش خود ثابت کرده در تمام مراحل آماده دفاع و ایستادگی در برابر دشمنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha