پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه، گفت: ادامه راه و ماندگاری غدیر در پیروی از ولایت و رهبری است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز درجمع فرماندهان سپاه استان که در سالن اجتماعات شهید حسن پور برگزارشد، با تاکید بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه، گفت: ادامه راه و ماندگاری غدیر در پیروی از ولایت و رهبری است و امروز همه باید گوش به فرمان امام خامنه ای و پاسدار و حافظ دستاوردهای نظام باشیم.

وی با تاکید دوباره بر شکرگزاری نعمت بزرگ ولایت تصریح کرد: بهترین شکرگزاری نعمت مبارک ولایت، گام برداشتن در راهی است که ولی فقیه در آن گام بر می‌دارد، چرا که ولایت فقیه، ادامه امامت و همچنین استمرار حرکت انبیاء و ائمه اطهار(ع) است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: بیداری اسلامی حرکتی مبارک در تاریخ اسلام بود که متاسفانه به علت نبود رهبری در برخی کشورها با انحراف مواجه شده است، از این رو  مسلمانان باید با اقتدا به  ولایت در مسیر تشخیص فتنه ها و بصیرت افزایی قدم بردارند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های آمریکا، گفت:  مهمترین هدف آمریکا از حضور نظامی در منطقه، فقط تهدید ایران است، ولی با تدابیر رهبر معظم انقلاب و اقتدار نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایران، راه به جایی نبرده و شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، آمریکا، صهیونیست ها و برخی کشورهای عربی همچون عربستان  را سردمدار تروریست ها خواند و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ما نمی ترسیم و پیروز میدان هستیم.

وی تاکید کرد:داعشی های تکفیری مولود خبیث آمریکا و آۀ سعود هستند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک شعار استراتژی برای امت اسلام است و این شعار باید زنده بماند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بيان اينكه امروز بايد ادامه دهنده راه شهدا باشیم، افزود: امروز کشور ایران اسلامی در اوج اقتدار در جهان قرار دارد  و هشت سال دفاع مقدس، مقاومت مثال زدنی بود که نشان داد هیچ کس نمی تواند به خاک ایران طمع داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha